Kukkulinnantuvassa Kimolassa juotiin laskiaissunnuntaina kahvit Keskitalon maatilaleipomon pop-up kahvilassa.
– Jotain piti keksiä. Eihän näillä kylillä muuten paljon tapahdu. Pääsee kyläläiset ja muutkin tapaamaan toisiaan, Ville-Pekka Jälkö kertoo pop-up kahvilan ideasta. Tarkoitus on järjestää jatkossakin jotain vastaavaa.
