Jalka nousi Jaalassa

jalannosto_jumppa

Jaalassa nostettiin jalkaa torstaina 5.9., kun kirkonkylässä liikuttiin omaan tahtiin kävellen tai miten kukakin halusi. Kirkonkylän kyläyhdistys järjesti Jaalalainen jalannosto -tapahtuman jo kolmatta kertaa.

Illan liikuntahetkeen kokoontui noin 70 jaalalaista. Tempaukseen osallistui myös VPK, josta nuoria lähti liikkeelle yli 20. Tapahtuma alkoi lämmittelyjumpalla, jonka veti pilatesohjaaja Liisa Mäntynen. Numerolaput rinnassa lähdettiin jumpan jälkeen liikkeelle eri pituisille reiteille vapaaseen tahtiin. Numerolapun palauttaneille oli luvassa makkaraa ja virvokkeita.

Leirirannassa oli sauna kuumana ja mahdollisuus pulahtaa Pyhäjärven vielä kohtuullisen lämpimään veteen.

Lue myös